Contributie

door Lars Dam Laatste wijziging: 2023-01-17T10:39:02+00:00
Informatie over de contributie

Lidmaatschap en contributie

Heeft u/uw kind interesse om gezellig te komen schaken in clubverband dan bent u bij Schaakvereniging de Stelling aan het goede adres. Uiteraard is een (onaangekondigde) proefles (max. 2) mogelijk om vervolgens te beslissen of u lid wilt worden van onze vereniging. Er kan gekozen worden voor een éénmalig proeflidmaatschap (max. 4 weken) van slechts € 10,-. Hiermee schrijft u zich in en krijgt het lid een werkboek en mag het meedoen met de interne competitie, Een volledig lidmaatschap bedraagt € 120,- per jaar. Het inschrijfgeld bedraagt € 10,-; dit is inclusief het eerste lesmateriaal. Ben je al ingeschreven als proeflid hoeft u geen inschrijfkosten meer te betalen.

Bij ieder kind uit hetzelfde gezin betaald men per kind € 10,- minder voor het lidmaatschap.
Bijvoorbeeld 2 kinderen € 120,- + € 110,- totaal € 230,- en bij 3 kinderen € 120,- + € 110,- + € 100,- totaal € 330,-
Voor dubbelleden geldt een aangepast tarief, heeft u hier vragen over dan kunt u terecht bij onze jeugdcoördinator.

Voor vragen over het lidmaatschap kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers klik hier.

Om uw kind in te schrijven kunt u dit formulier gebruiken.

Zie ook het privacy statement.

Verdere uitgebreide informatie met betrekking tot de de Schaakvereniging De Stelling, vind u onder de links: Informatie Jeugd

Lidmaatschap opzeggen

Statutair is geregeld dat het lidmaatschap van SV De Stelling loopt van 1 september tot 1 september.

Opzeggen van het lidmaatschap kan aan het einde van het verenigingsseizoen met inachtneming van een opzegtermijn van 4 weken.
Opzegging dient uiterlijk voor 1 augustus te geschieden.
Dit dient schriftelijk of per mail te geschieden bij de secretaris van de vereniging.