Start seizoen 2022-2023

door Lars Dam Laatste wijziging: 2022-09-05T12:57:02+00:00
Het is weer zover. De zomervakantie zit er toch écht op. Het schaakseizoen begint weer!

De zomervakantie zit er op. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant zijn de meeste kinderen wel weer toe aan iets anders. En nog veel belangrijke ook SV De Stelling gaat weer beginnen. Op 8 september is de eerste clubavond van dit seizoen.

Ook dit seizoen gaan we weer van alles leren, vele partijen spelen, tweetallen toernooien spelen, regionale toernooien bezoeken, schoolschaaktoernooi organiseren. En dit jaar nieuw: Voor de gevorderden (selectie is reeds geweest) meedoen met de (volwassen) KNSB competitie. Dit geeft onze jeugdleden die langere partijen kunnen en willen spelen meer ervaring en uitdaging.

De vrijwilligers van SV De Stelling hebben er weer zin in!