Hervatting clubavonden!

door Lars Dam Laatste wijziging: 2021-05-19T18:57:57+00:00
We gaan de clubavonden op de donderdagavond hervatten en dus weer fysiek lesgeven en interne competitie spelen!

Na maanden online toernooien, online les en online interne competitie gedaan te hebben, mogen we nu weer op de Marlijn onze clubavond houden.

Helaas is het niet gelukt dit direct te starten.

Dus 27 mei is de eerste mogelijkheid. De deur is rond 18.10 open en we starten zoals gebruikelijk om 18.30. Er is 45 minuten les en daarna +/- 45 minuten interne competitie.

We hebben ons nog wel aan de RIVM-maatregelen te houden aangevuld met adviezen van het sport- en beweegteam Renkum, NOC/NSF, de schaakbond en De Marlijn.

De belangrijkste:

• Mondkapje in algemene ruimtes voor kinderen vanaf 13 jaar. Niet nodig tijdens de les en het schaken.
  • Geen kantine;
  • 1.5 m afstand houden voor iedereen van 18 jaar en ouder (o.a. trainers).
  • Hygiëne maatregelen
  • Bij twijfel over de gezondheid (bij verschijnselen) gelieve thuis te blijven.

Het belangrijkste nieuws: We gaan weer van start!