Examen Stap 1 afgenomen op 1 oktober 2015

door Lars Dam Laatste wijziging: 2019-06-10T19:39:07+00:00
Vandaag zijn weer diploma's uitgereikt. Er zijn maar liefst twee Stap 1 diploma's uitgereikt en er is een proefexamen Stap 1 met goed gevolg afgelegd.

Vandaag hebben Joost Boeve en Saša Albers hun examen voor Stap 1 afgelegd. Voor de gelegenheid was Peter Lincewicz aanwezig om de examens in bijzijn van onze jeugdleider af te nemen. Ook Cor Lindeman en Malcolm Lok (trainers van schaakvereniging De Toren) waren aanwezig. Malcolm gaf een geïmproviseerde training voor Stap 1 en Cor gaf (samen met onze eigen Lodewijk) Pjotr een individuele training in verband met de examens van de andere Stap 2/3 kinderen.Thomas mocht proefexamen doen voor Stap 1. Hij heeft het gehaald om Stap 1 examen te mogen doen. Thomas gaat echter Stap 1 plus doen om zich nog beter voor te bereiden op de vragen op het examen.

Joost en Saša hebben hun examen met goed gevolg afgelegd. Beide hebben een 10! gehaald voor hun Stap 1. Zijn kregen hun diploma na de training uitgereikt door Lodewijk.

Meer foto's op de leden pagina.