Ronde 7 en afsluiting KNSB Competitie

door Lars Dam Laatste wijziging: 2023-11-10T09:22:28+00:00
Ronde 7 en afsluiting KNSB Competitie 2022-2023

Zaterdag 1 april 2023 is de laatste ronde in de KNSB Competitie gespeeld tegen Het Kasteel uit Wijchen. Een team dat 2e staat in de groep en nog kans heeft op promotie. De Stelling staat 7e en we willen liefst geen laatste worden. Dit kan door minimaal 3 punten te scoren of te hopen dat ASV 7 tegen SMB 4 door één van beiden gewonnen wordt.

Zoals altijd spelen bord 1 en 2 op het digitale bord en zijn deze live te zien via chesscloud.

<Verslag van de partijen - volgt nog>

2,5 tegen 5,5. Dus net geen 3 punten. Nu afwachten wat ASV 7 en SMB 4 hebben gedaan.

Na afloop is er gezamenlijk gegeten en uitgebreid nagepraat over de competitie.

Pizza eten na afloop

Tijdens het eten druppelen de uitslagen binnen op KNSB Netstand.
SMB 4 heeft gewonnen van ASV 7. SV De Stelling is daarmee 7e geworden van de 8 verenigingen!

Deze KNSB Competitie is alleen mogelijk dankzij de inzet van vele mensen:

Allereerst de jeugdspelers bedankt voor de inzet en de beschikbaarheid.

Ook dank aan alle reserves die hebben meegespeeld wanneer er onvoldoende jeugdleden beschikbaar waren (Martin, Lodewijk, Jasper, Leo, Adem en Lars)

Dank aan Ons Middelpunt aan de Mozartlaan 2 te Doorwerth voor het ter beschikking stellen van de speellocatie voor de thuiswedstrijden.

Bedankt Istar en Gert voor het draaien van de kantine.

Bedankt Henk Just en Daniëlle voor het aanbieden van de afsluitende maaltijd.

Ook dank aan Pizzeria Bella Italia aan de Richtersweg 366 te Doorwerth voor deze heerlijke afsluitende maaltijd.

Als laatste dank aan alle vrijwilligers die tijdens de competitiedagen en op andere momenten zich inzetten voor SV De Stelling!